Werkwijzen en service van Urban Interest bij het Coronavirus

Update 29-06-2020
Wij hebben uw serviceverzoek in goede orde ontvangen, waarvoor dank. Tijdens de coronacrisis gaat onze service voor u zo veel mogelijk door, maar helaas anders dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip en wensen u veel sterkte in deze lastige tijd. Inmiddels zijn wij weer voorzichtig gestart met het aannemen van reguliere reparaties.

Voor het melden van reparaties geldt:
– Bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, gelieve de afspraak tijdig af te zeggen.
– De aannemer voert de klus uit passend bij de regels die zijn bedrijf heeft opgesteld en natuurlijk in goed overleg met u.
– Tevens het vriendelijke verzoek om tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden niet in dezelfde kamer te verblijven als de uitvoerende monteur.

Richtlijnen servicemelding van Urban interest i.v.m. Coronavirus, 16 maart 2020
Met het oog op de gezondheid van bewoners, medewerkers en de mensen die de reparatieverzoeken uitvoeren volgt ook Urban Interest de opdracht van het RIVM en de landelijke overheid.

Voor het melden van reparaties geldt:
– Wij voeren tijdelijk alleen spoedreparaties uit. Dit zijn reparaties die gevolgen hebben voor de veiligheid of gezondheid of tot grote vervolgschade leiden.
– Werkzaamheden buiten de woning, winkel of kantoor worden waar mogelijk wel uitgevoerd.
– Reparatie verzoeken die geen spoed hebben, kunnen wij tijdelijk niet aannemen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
– Zodra het RIVM en de overheid aangeven dat het weer veilig is dan kunt u reparatie verzoeken weer indienen.
– Het vriendelijke verzoek om de reparatieverzoeken hierna via de e-mail dan ook opnieuw te melden.

Wij vragen om uw begrip en geduld.